środa, 16 października 2019

Od Patrica cd Gwen

[+18]
Uśmiechnąłem się do dziewczyny, kiedy zaczęła ściągać ze mnie koszulkę. Ja również postanowiłem pozbyć się górnej części jej garderoby, rzucając ją gdzieś w kąt. Pocałowałem ją w usta, następnie moje pocałunki zaczęły schodzić w dół, zatrzymując się dłużej na jej szyi. Czułem, jak wbija mi swoje paznokcie w kark. Całowałem ją coraz niżej w końcu dochodząc do dekoltu. Moje ręce także przeniosły się nieco niżej na jej pośladki, delikatnie je ściskając.
-Chodźmy do sypialni, będzie wygodniej - szepnęła mi do ucha.
Uniosłem głowę i pocałowawszy ją przelotnie w usta, wzmocniłem chwyt i podniosłem się z kanapy. Swoje kroki skierowałem wprost do jej sypialni. W międzyczasie sprawnie pozbyłem się jej stanika. Położyłem dziewczynę na łóżku, aby po chwili znaleźć się nad nią. Uśmiechnąłem się w jej stronę i pocałowałem w usta. Ponownie zacząłem obcałowywać jej ciało, schodząc coraz to niżej. Tym razem jedna z moich dłoni złapała jej pierś i ją ścisnęła, wydobywając tym samym jęk z jej ust. W końcu dotarłem do guzika jej spodni, sprawnie go odpinając i pomagając dziewczynie wyswobodzić się ze spodni, a następnie także majtek. Odnalazłem w spodniach prezerwatywę i rzuciwszy ją na chwilę na łóżko, pozbyłem się swoich spodni, jak i bokserek. Dziewczyna chwyciła sreberko siadając i uśmiechając się w moją stronę.
-Zajmę się tym - oznajmiła, rozpakowując przedmiot, po czym zakładając go na mnie. Popchnąłem ją lekko na łóżko, po czym ponownie się nad nią znalazłem.
Gwen?