środa, 28 sierpnia 2019

Od Hailey cd Alexy'ego

Chłopak opuścił pomieszczenie, zostawiając mnie samą. Sprawnie dokończyłam pakowanie i opuściłam pokój. Alexy siedział przy stole, pijąc herbatę. Dopiero gdy podeszłam bliżej zauważyłam, jak mało jej tam było. Położyłam dłonie na ramionach chłopaka i przytuliłam się do niego. Alexy sprawnie podniósł się z krzesła, spoglądając na mnie z pożądaniem.
-Spakowana? - zapytał.
-Owszem, kostium też - powiedziałam, uśmiechając się i gładząc ręką jego policzek.
-Zatem wszystko jest naszykowane, a my mamy czas dla siebie - odparł, zaciskając rękę na moim pośladku.
Uśmiechnęłam się jedynie, zaplatając ręce na jego karku. Już po krótkiej chwili nasze usta złączyły się w namiętnym pocałunku. Chłopak podniósł mnie i nie przestając całować zaniósł do sypialni. Położył mnie na łóżku, pozbywając się ekspresowo mojej koszulki. W końcu pozbawił mnie również spodni, pozostałam w samej bieliźnie. Alexy zdjął swoją koszulkę, zostając jedynie w spodniach. Wepchnął swój język do moich ust tak pośpiesznie, jakby obawiał się, że zaraz zniknę. Jedna z jego rąk trzymała moje dłonie ponad moją głową, druga jednak sunęła w dół, zatrzymując się chwilę dłużej na mojej piersi, po chwili jednak ruszyła ona dalej. Nie musiałam długo czekać, aby poczuć dwa jego palce w sobie. Jęknęłam głośno, kiedy równocześnie mocniej zassał skórę na mojej szyi.
-Cicho - powiedział stanowczo, unosząc głowę i posyłając mi nieznoszące sprzeciwu spojrzenie.
Skinęłam jedynie głową, ledwo powstrzymując jęk, kiedy do jego dwóch palców dołączył kolejny. Powoli zaczynały przechodzić mnie dreszcze, a ciszę zachować było coraz ciężej.

Alexy?