środa, 28 sierpnia 2019

Od Hailey cd Alexy'ego

Spojrzałam na chłopaka, uśmiechając się lekko w jego stronę, równocześnie uspokajając swój oddech. Kłamałbym mówiąc, że źle się bawiłam.
-Oj, kiedy to było – westchnęłam, gładząc go po policzku.
Alexy zaśmiał się jedynie i przyciągnął mnie ramieniem do siebie.
-Dobra, Mała, późno już, a my jutro musimy dopiąć wszystko do wyjazdu na ostatni guzik, a i zrobić jakiś trening się przyda – oznajmił – musisz się wyspać.
-Skoro tak twierdzisz – mruknęłam, po czym złożyłam delikatny pocałunek na jego ustach.


**

Obudziliśmy się strasznie późno, właściwie to była to pora obiadowa, aczkolwiek nie mam pojęcia, kiedy poszliśmy spać. Wstałam pierwsza i ruszyłam do swojego pokoju po jakieś ubrania, aby wziąć prysznic i doprowadzić się do porządku. Gdy opuściłam pomieszczenie na swojej drodze spotkałam Alexy’ego, który chyba przed chwilą się obudził i także zmierzał do łazienki.
-Witam panią – oznajmił, podchodząc do mnie i całując mnie, a rękami lekko ściskając moje pośladki.
-Dzień dobry – odparłam, kiedy osunął się nieco ode mnie.
-Co robimy na obiad? - zapytał, odgarniając mi kosmyk włosów za ucho.
-Ugotujemy ten nieszczęsny makaron, który tak przede mną uciekał? - zaproponowałam.
-Brzmi dobrze – uśmiechnął się i pocałował mnie w czoło – idę się wykąpać.
-Okej, ja zacznę już coś ogarniać – powiedziałam, ruszając w stronę kuchni.
Kiedy chłopak przyszedł do kuchni, makaron kończył się gotować, jednak kurczak i sos do niego nie były jeszcze w pełni gotowe.
-Popilnujesz tego kurczaka i go trochę pomieszasz? - zapytałam, obejmując go.
-Cokolwiek sobie życzysz mała – odparł.

**

Wyciągnęłam walizkę na środek pokoju i zaczęłam ją pakować, standardowo rzuciłam na dno dwie bluzy, aby mieć coś na ewentualne popsucie się pogody kolejno pakowałam koszulki. Po jakimś czasu do pokoju wpadł Alexy, który podszedł wprost do otwartej szuflady z bielizną. Spojrzałam na niego, unosząc jedną z brwi i uważnie obserwując jego poczynania.
-Zdecydowanie powinnaś wziąć to – oznajmił, wyciągając jeden z koronkowych staników.
Alexy?